En händelse rik dag. .

Ja idag har det hänt en hel del, till att börja med är jag förbannat irriterad på VÄGVERKET!" kan ni inte bara snabba på lite grann så att jag kan få mitt Förarbevist nu? Inte för att jag bryr mig har redan varit och kört idag, men jag säger MEN i fall att Polisen skulle ta mig och jag inte har fått det så blir det böter och vet ni vad? Jag har inte lust att häva ut några mera utgifter. Nog som det är ska jag köpa nya stöt dämpare och sen kanske ett effetksystem så det finns inte så mycket pengar hära Dels så ska jag till spanien om ca 20 dagar. Så nej tack .. Men i alla fall nog om det, Har varit flitig skrev jag ju eller att det har hänt en hel del, sak samma, Jag har varit då till min pappa, sen for vi och kollade på Några hjälmar och det hittade några fin fina , men hittade en riktigt fin fin :) Så den ska jag kanske köpa se kanske i den dära meningen för om jag har pengar det vill säga. :) sen for vi runt på en massa bil affärer och det, Oh jag tycker det är kul Älskar sådana saker. . Men sen så kom jag till pappa då fick jag fara hem och äta  för jag är hos mamma tills den ca 8maj sen bär det av till pappa, där jag tillbringar en vecka med jaana och sen den 16maj blir det spanien :) Skönt längtar som tusan. .
Men i alla fall har färgat mitt hår också idag det har behövts, Fast märkte när jag körde in vespan i garaget att va fan det är ändå lite ljusare uppe på där jag har haft utväxt va fan blev lite smått sur, men nu får det vara så det är i alla fall inte blond :) "för det är ljus brunt" Men har nog hänt en hel del till , jo har fått min Frida tidning inte alls så sent två dagar efter jag har beställt den åh fan rekord på att Posten Kan skicka grejer fort. :) så men nu ska jag vara lite social på msn , Hoppas du hade kul och läsa, Om du då gjorde det , de vill säga. :)


Puss hej /A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0