Ett starkt ljus av solen.

Ja Nu har jag läst ut Pojken som kallades Det. har typ läst 60 sidor idag.
Ja funderar på att fara och
gymma men det blir nog inget av det , det var en vecka sen idag sist jag var och gymma, men jag får fara i morgon i stället ids inte idag , ja så får det bli.
-----

Ja vad händer i veckan då?.. Jag ska vara med Olivia och med Alexandra tror jag iaf, och jag ska sova hos Jennie, och så ska jag vara med en massa mera.. Vill hitta på en hel del annan skit oxå men det åter står att se hur det blir med den saken.. Ja det kommer säkert bli en bra vecka..
Ja fan det är typ bara 5 veckor kvar nu tills jag far till
spanien snacka kul då, Akta att jag kommer sola då, och bli brun typ.. Det man ser fram  e mot nu är då Påsk-lovet och spaninen sen sommar Lovet och sen en hel del andra saker. haha ja men allt kommer bli så fint så.. Och kom ihåg du ska inte planera ditt liv det är inte bra.! Så ska sluta med det nu för om man gör det blir man gammal..! Sant.. JAG lovar..
-----

Ja på Påsk-lovet då vad ska man hitta på då?, ja säkert en massa Dumma saker, tror jag då. Haha inte illa, har ju pengar och allt nu så vem vet vad som händer, vet iaf att det kommer att vara kul..
Så vem vet jag kanske rymmer ? Det återstår att se..

-----

Ja Nu ska jag väl gå och duscha eller nått ska kanske gå och sola, det vet jag inte ännu vad det blir.
Haha men vet iaf att jag ska se på One tree hill
sen i kväll. Ja och att farmor fyller år i helgen på lördag lite coolt ändå eller ja hon fyller 65 år. Och förlåt mig då om jag inte visste det, för att hon alltid rymmer när hon fyller år för att hon inte vill bli uppvaktad. Ja för att jag fick veta det i morse när jag satt och åt när pappa sa det år mig hehe. Sorry..!!
Jaja men nog om
allt nu för nu ska jag Kila, ha en bra dag..
-----

•Tappa aldrig tron,
•För det är då allting skiter sig..

Dagens.

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0