Få se nu.

Vad har hänt i dag har nog kan börja dära vid 1600, för till pappa då inget liv dära sydde lite grejer, sen for jag hem åt hade tråkigt mor och bror for bort vid 1900 jag självhemma. Inte så vidare kul , kom på att jag drar iväg en sväng med vespan , for till det väl kända stället Pappa^^ åt räkor och smörgåsar. Inte så mkt liv dära heller pratade om helgen och mina planer tyvärr inte så stora som man hade hoppas på Blir inget LULEÅ .:/ Flickan har inte råd, men det lät ju ändå som en bra ide tror inte pappa brydde sig så mkt ändå, men mamma var det en annan sak med, men åter till saken, sen så ringde jag hem till mamma skulle se om morfar vara hära och såg på golf, dock en besvikelse var han det, ville se på tv, så då stack jag och tankade vespan, Stolt första gången ^^ Sen så ville jag pröva hur fort den gick har aldrig gjort det, så då tog jag en sväng mot gammelgården.. Väl dit gick den upp mot 65-67 km/ h. . Sen när jag väl var i GG så kom jag på äh klockan är dära vid tio kan kolla om det är något liv hos min släkt (Kusiner , faster, man) ja det var det pake och min bror och några andra killar tror det va två, stog dära ute och var så jävla dryga sa inte ens hej, Jag därimot öppnade samtalet med -Bror hur fort går din vespa? -öh typ 80 - 89km/h, -Okej okej min går 65-67km/h haha utan nå trimm. Han blev paff sen skulle dom fara då knatade jag in, för jag frös en del. . Väl inte hade jag ett intressant samtal med min Faster och hennes man. :D Ett långt sådant också kl var väl vid 2200 och jag for hem kl 2357 så, ja vi pratade om allt mellan himelen och jorden. Väldigt intressant och lärorikt. Det måste vi göra om har nu kommit på att jag ska fan e mig hälsa på min släkt och det och bryr mig mera ska bli förändrad. Men sen så pratade jag lite om vad som händer i en 12årings värld nu för tiden, har dock inte har någon vidare bra kontakt med min yngre kusin, Men då fick jag vet lite, och kännde mig som en skol tant, men förlåt men ni måste förstå jag bryr mig om er. Det var inte bra min kusin jag pratade med tror henns vän hette Anna, ja det var nog så. Men men sen satte jag mig på vespan och körde hem då toppade den 67-70 km/h så det går bara uppåt, MÅSTE få skryta är riktigt stolt utan att ha dragit pluggen eller nått helt orginal :) Ska nog ringa pappa och berätta nyheten :) Ah väntar tills  i morgon :) Men nu får alla ha en fin valborgsmässoafton. Och drick med måtto. .

Puss hej /A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0