Fan fan fan fan

Kan jag aldrig i hela mitt liv få förarbeviset då?  Jag vill ha det nu. Men som jag tror kommer det nog i morgon. Det hoppas jag iallafall.. Men men få se ska klippa mig i morgon har inte riktigt kommit på hur jag vill ha det. Vill nog ha sne klippt lugg och avtunnat resten av håret eller avtunnat och uppklippt. Men det vet jag inte det är i alla fall vad jag funderar på, Men det går inte att göra så mycket med min lugg eftersom att jag klippte den ju själv, så halva luggen är ca 14cm den andra kanske 7cm haha, så det återstår att se hur det kommer att bli med den saken. Ja har varit hemma idag för dom intresserade haha inte så mycket mera ska Plugga lite nu har So prov på fredag , Har också börjat prenumenera på Frida igen .
Ja finns inte så mycket mera som här hänt denna tidiga dag kl 12.33 . Men nu ska jag kila och äta och plugga..
This shit / A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0