Gammalt och nytt.

Va fan jag som trodde att våren var på väg har left iden fantasin sedan flera veckor tillbaka, nä för nu ska det snöa, har bara tittat ut lite grann inte nå mer med det, men det snöade då.
Det ser man speciellt bra när man bor i hyreshus högt upp, okej inte så högt upp men högre än i vanliga hus iaf.! Ja annars vad ska man skriva, vaknade kl 09.00 inte en chans att mitt lov ska se ut så då nej nej nog för att jag sommnade om sen också så det är lungt, nog för att jag ca har haft lov sen i fredas for ju då till kåbdalis ingen skolan, sen på måndagen så glömmde ett viss ljushuvud ställa klockan så Hon inte vaknade, det var det bästa jag som vill fara till skolan, okej det lät ju inte som mig men så var det iaf, och på tisdag blev det inte heller någon skola eller jo vid 13.38 kom jag dit tror jag det var till Folketshus, och tränade inför rockkonsärten och sen på onsdag så var jag ju dära men det kallar man ju som inte som en skol dag så man kan säga att jag har ju lov i 2 veckor och 1 dag :) Haha det är inte så mkt.
Ja få se vad som händer nu, det är bara en månad ca kvar tills jag far till spanien Längtar som tusan, det  kommer att bli jävla kul ändå, brukar ångra mig några dagar innan också har gjort det en hel del nu förtiden ialla fall, men så  kan det vara. Haha men nu ska jag gå och käka nått, vill bara meddela att jag glömmde det igår ja jag missade varja jävla måltide var inte ens hungrig sen på kvällen vild halv elva gick jag till mamma och sa hurru ska inte vi äta någon middag, hon blev lite paff när hon fattade att jag inte hade ätit någon igår ,jag ljuger min matt mellan 10.00 och 22.40 bestod av två smörgåsar och två mjölkglas , ja det var väl inte nått någon brydde sig om men i alla fall nu ska jag kila och äta och sen packa. Take care ..

•När man har nått botten,
•då går det bara uppför.

Dagens

†Anne-Lie

Ps : nu är jag i alla fall hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0