Hips don't Lie.

Ja har nog inte skrivt sedan i måndag eller på morgonen på måndag så nu skriver jag om vad som har inträffat sedan då.

Måndag: Ja då kom jennie hit vi for och köpte en jävla massa godis, Jag menar det de var jävla mycket godis, iallafall det jag köpte, nej nej inte bra inte bra, såg en film och satt och pratade åt mat och sen kom vi på att jag kunde ju sova hos henne. Se efter ett tag bar det iväg till Pålänge, det var ett tag sen kan man säga Mycket mera än ett tag sedan, Var dära sist för 1,5år sen.. För många minnen bara.
Ja hos henne så gjorde vi väl inte nått speciellt, pratade var med hennes syskon och vänner och såg på Tv, sommnade vid halv två kanske.


 
Tisdag: Jennie vaknade kl 08.10, Jag vaknade 08.30 av att hon stirrade på mig, haha hon och jecca skulle och klippa sig dära vid 10 så vi steg upp sen kom jag på att jag inte ides följa med satt i hennes rum och det till's Nille vaknade och då härjade vi med Jakob lite. Sen kom dom hem då såg vi på en film alla, Med alla menar jag , Jennie, josse, jecca, nille, hella , jag , Jakob. Så ja då sen for jag hem vi körde förbi Pålängeån där jag har bott för 1,5år sen en jävla massa minnen bara. sen så bar det hem och då sa pappa att jag kunde ju fara på en intensiv kurs till vespan, Alltså vespautbildning så jag får kortet, som sagt for jag och det var då folk jag kännde dära också. Kul var det.. sen hände det inte så mkt mera såg lite på Tv och det.!!


 
Idag: Ja då har jag vaknat kl 11.40 skulle vakna kl 09.30 för att jag skulle städa mitt rum och allt, men det gjorde jag då direkt när jag hade vaknat istället, så städade till halv 2 kanske sen så duschade jag i kall vatten för att min smarta bror hade tagit allt Varmt ... Sen så åt jag och klädde på mig och allt, Lockade mitt hår och se på fan det är ännu lockigt det hålls annars aldrig, i mer än 30min om man har använt locktång men nu hålls det, brukar använda 1kg hårspray och det hålls ändå inte, men kom på att om jag sprayar underifrån så kanske det hålls och se på fan det gjorde det. Drog ner på stan och det inte så mycket mera.
Sen gjorde jag mat och for på Vepsa grejset, dära var det kul :) haha, sen så i morgon har jag provet och uppkörningen sen får man då kortet om 5dagar till 2veckor kanske. Om man klarar det vill säga. Haha man ska inte ha förhöga förväntningar...! Jaja finns inte så mycket mera att skriva, det blev en hel del. Ska plugga nu och leka lite med vespan. Over and out.


 


 
•För mig är vissa saker mer självklara än andra.
•Jag vet vad jag vill och det står jag fast vid.

Tror jag har haft den tidigare?

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0