I don't really know what im doing.

Ja nu bild det prov på ett Lov haha, Har prov och uppkörning tror väl att det kommer att gå dåligt, för att ´man ska inte ha för höga förväntningar. ska Läsa lite till nog för att jag inte tror att jag kan lära mig mycker mera men ändå. haha Ja har varit och kört lite också det var kul tränade lite inför idag . Nog går det bra för alla ska vi se . Uppdateringar kommer väl sen eller någonting. haha Men nu ska jag äta vofflor har Längtat ska jag säga..!!

Take care.

•Livet är inte en,
•Dans på Rosor.

Hm den är nog inte så dära men skit samma.
†Anne-Lie

Okej lite kortfattat nu bara.
Jag klarade provet Alla rätt. Är stolt, inte ett fel på uppkörningen heller fick köra två gånger i den dära banan för att han tyckte att jag kunde köra bara fort och ville som om jag kunde det sakta också och se på fan det kunde jag, 25/25rätt Stolt stolt, har nog inte haft alla rätt på någonting på några år.
Så släng dig i väggen är kommer Anne-Lie.
Okej om en vecka eller så..
Jag tyckte att vi alla var jätte duktiga.
Grattis:D

/A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0