Midnatt.

Ja nu har jag kommit hem från en dag i Luleå. Det har vait kul, Har köpt lite grejjer, men har nog pengar kvar jo det har jag efter jag har fått pengarna av min bror..
Så ja då får man se vad som händer i
kväll jag vet inte. Säkert nått ids inte sitta hemma.
Pappa och jaana har kommit hem i dag från kvikkjokk, Ja jag är alltså hära för dom som inte fattade det.
Men Ids inte sitta hära i
kväll heller, vill Attdet ska hända nått. Är Less kalix, men finns inte så mkt man kan göra heller. Ska nog ringa till Adam och Prata med Linn :) Älskar henne min Kvinna.
Jajja men nu ids jag inte fylla detta med så mkt mera ord så ha det bara fint.
------


•Livet blir mycket lättare,
•Om du ler..

Dagens..

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0