Morgon pigg

FAN vad jag hatar att vakna tidigt? vad är det för fel på mig, har börjat göra det nu för tiden, vill inte ens det, vill sova sova, nog för att det kan vara ganska skönt att vakna så dära vid tio klä på sig och det så är man klar vid 11 halv 12 så då har men en hel dag man kan hitta på saker . Haha ja fan så smart jag är.
Nog för att man först vaknar 07.46 eller nått sådant var nog på väg till skolan i mitt sinnen eller någonting. Haha , så ja sen sommnade jag om i allafall till nio tror jag det var , då märkte jag att strömmen hade gått i mitt rum men inte ides jag göra någonting åt det, så jag låg och drog mig till halv tio sen blev den tjugo i tio sen steg jag upp för då hade jag fått tillbaka strömmen igen, så då gick jag och duschade och det, sen ringde Jennie jyr unge, hon la på när jag svarade, måste vara någonting knasigt med henne. Har planerat att vara med henne idag. Men först nu ska jag skotta min balkong det behövs, den rasar snart ner.
Ja så måste gå och köpa dom dära skorna någon gång också. Ja men nu ska jag sminka mig och ta på mig ett par Jeans.!!

Over and out.

•Det mörker vi ser,
•gör så att stjärnorna märks lite mer.

Elin sötfis har alltid den

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0