Påsk-lov

Ja det kommer väl bli fint, tyckte vi hade lov nyss men ändå. :)
Haha ja vem vet vad som händer en jävla massa saker tror jag då, ja man ska inte ha för höga förväntningar då skiter sig allt bara.. Hm måste till min fader någon dag ska dit i morgon men vet ej tror jag far redan idag  ;P haha, ja men annars det var väl en trevlig kväll/ dag i går.
Ja vi var väl bra på att sjunga och så , sen vet jag väl inte, haha , man såg lite ofet ut men det skiter jag i. Kanske inte men men , haha jag vill och gymma idag men det skulle  inte vara öppet.
Men men nu ska jag gå och ta mig lite mat, förövrigt så skulle jag bara meddela att jag har Vaknat kl 10 i dag/ morse , jag vet inte varför men sommnade ändå inte så sent i går så det var lungt. Jaja man nu ska jag dra mig, datorn intresserar mig inte nå mera. ;) Ha det.


•När sanningen ska fram ,
•så ljuger vi alla någon gång.

Dagens

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0