Smuts under naglarna. .

Ja nu har jag varit hos pappa, eller ska ta det från början.
Först var jag och klippte mig, blev väl nöjd , så sen knatade jag hem till pappa dära vid 16.13 och nu har jag kommit hem för 30min sen. Så har varit dära ett tag. Kl är nu 20.13.
Så jaja iallafall gick jag ut till garaget och hjälpte till när pappa skruvade i björns vespa, och se på fan vi fick igång den. Så sen tog vi min för det har varit något Ljud från variator kåpan eller nått så JAG tog lös den och fixade till det sen fixade Jag/Vi mina bak bromsar också. . Och Va fan jag har skruvat och det är kul kul kul, gjorde det förut också men fan det är jävla kul. Men sen så körde bror med min vespa hem fast jag ville ju köra så då fick jag det och nu är jag hära, väntar ännu på kortet men det ska fan inte gå en dag till fatta.. HOTAR VÄGVERKET!
Ojoj kan inte riktigt hur man ska köra men Säger bara AKTA!

Im gone lose it. /A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0