Im flying so high

Oh yes i do.
Är sjuk inte kul det jag som hade sett fram i mot backen och allt fan åh .
Typ känner mig död men är nog inte det iaf inte vad jag vet.
Snacka det hära e lite kul är typ brunare en min far eller jag har brunare mage för jag blir mörk brun och han blir röd brun Intressant jag vet men var tvungen att skriva det om du inte bryr dig så skit i att Läsa då.
Har oxå köpt en brun-kräm i dag hoppas den är bra då.
Ja men ikvl blir det nog bara tv om det är någonting bra annars ser jag på film och sover.
One tree hill igår vadå var jävligt bra. ojoj.
Ska beställa första säsongen nu ska bara se över min ekonomi den är på plus Nja om man får ljuga så är den det.
Ja men annars inte mkt ska käka godis nu så.
Im just want to hold you so tight

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0