Min mamma tkr iaf att jag är söt..

Det är tur att hon tkr det.
Har väl inte hänt så mkt i dag men det skiter jag i, ska till backen i morgon mest troligt iaf.
Jag vill då det, kommer bli nörd dära igen nu. Hehe
Nä men får se får se, vill som förlänga håret igen men vet ej om jag har lust , kommer iaf göra det innan sommaren.
Längtar till Lovet nu som fan vad är det 3 veckor kvar eller någonting Gällivare då 10dagar lr vad det skulle vara. Snacka att man kommer sakna, Ja inget  haha har ju med mig elin och min kära mobil.
Så det man nu ska se fram emot är till det blir lov, och när fader och jaana kommer hem, dom kanske har med sig nått fint vem vet?. Kommer ändå vara blekas i familjen typ klarar inte av det så då blir det att sola i 200 km/h hehe.
3/3-06 Gällivare
16/5-06 Spanien
Nice , det ända som är planerat i mitt liv, Eller sen en massa mera skit på sommarn men det orkar man inte bry sig om nu..
Please..

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0