What have we done

Oh fan så jävla less jag blir då  åh nej nej nej .
Hur lyckas man egentligen jag finner inte ens ord på det.
Nej nej fick hem min skolk lista i dag det blev bara 9 lektioner typ efter jag skrev vart jag hade varit osv innan var det 25 typ 1380 i tid typ, förstog mig inte på det dära men ändå , Blir så jävla förbannad att dom inte skriver inte när man är sjuk,  fast jag har varit och gjort det förra veckan men men skit samma.
Det är mitt Liv inte Ditt!
So am i still waiting, for this world to stop hating, can't find a good reason can't find hope to believe in..
This Kiss last fore ever.!
men men nu ska jag hitta på någonting kul kul.
Fan åh jag vill inte.....
i want you back.!
Kan jag få spola tillbaka tiden?

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0