: )

≥≤
J
ag kan  vara lite smått LAT, tycker bara att det är onödigt att gå skola på sommaren , men what ever.
Jag ska börja varje mening med Jag i denna blogg det kan vara lustigt. :)
Jag har just vaknat och fått i mig föda, dels så skulle Jag och Elin och Gymma men så blev inte fallet.
Jag känner mig lite smått besviken "eller besviken kan jag inte vara" när Elin's stöd på vespan har gått sönder, så att hon inte kunde ta sig in hit så vi far i morgon i stället.:)
Jag såg ju då på  Biggest loser igår , det var lite olustigt när jag satt och åt en chips påse " två då okej" hann inte ens ta 10 chips så sa jag - Men nä fy fan vad äckligt och såg på dom på Tv och sedan på mig, man ska sätta sig framför det när man sitter och flottar kan lova att man slutar. :)
Jag har alltså då fått veta ett nytt knep till att sluta äta sådan mat, Ja men i alla fall tyckte nästan att det var kul att skriva JAG JAG JAG JAG JAG osv, Men sen kom jag på att hur många gånger använder vi inte ordet jag på en dag? ja det är ju Lite patetiskt egentligen, jaja nog om mina visa ord Ha det bra :)
Jag Anne-Lie wall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0