Allmänt tråkigt som kan bli kul

 

 

Ja nu få se blev väckt i morse kl halv tio typ det var inte snällt, Iaf så sommnade jag om.
Märkte sen att jag har sovit med en låt på hela natten, det trodde jag aldrig att jag skulle klara av.
Ja men så nu ska jag väl äta blir så less när jag inte kan dricka Oboy men ett vad är ett vad..
Men det var inget bra vad blir galen det har snart gått två veckor. Men men.


Ja det var väl det man visste, ojoj órka ens.
Men det är ju upp till dig och nu är det fan i mig upp till mig.


Ja men nu ska jag gå snart ska typ ut i solen tror då det var bra väder, ska gå och DRYGA mig i mina solglasögon Coolt eller så inte.. Sen blir det nog att fara och Gymma ifall att min moder ids Komma, förstå jag är lite pank och det så det kan bli lite svårt annars. Jaja orkar inte vänta tills man får

galen barnbidraget.
Men men..
galen

 

 



 


Ja och sen i kväll blir det Lodigt värre tv tv tv One tree hill för fan Längtar kommer nästan inte ihåg vad som hände förra veckan, eller ? Jo att jag gjorde fick tänka ett tag, men men går bara inte att missa så..

Ja men nu får jag allt bege mig till Köket så.

 

 



 




•Att älska någon som inte älskar en tillbaka är som att fånga spöken,
•man sträcker ut handen men det finns ingen där ..

Dagens ord.

†Anne-Lie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0