Bra väder för en promenad.

Ja men Lär sig något nytt varje dag, Så idag lärde jag mig att man får ont om man har tejpat på magen, eller runt magen och sen ska försöka dra lös det, Det sved lite lätt men ingen större skada.
Så inget att rekomendera.
------

Goda dagar drar förbi men minnerna förblir.
Det vi två hade var egentligen unikt, men allt som har sin början brukar ha sitt slut. Kämpade länge men tappade min sista krut, det hugger i hjärtat, gjorde jag det rätta? eller agerade jag i stundens hetta? oroande i mitt bröst, snälla jag finns här. Kom för lite tröst, jag älskar dig och lämnar dig aldrig. Skiter i allting utan dig så existerar jag inte..
-----

Allt som händer har en mening så det var alltså meningen att jag skulle låtsas gå i 7an i dag eller blev rättare sagt tvingad. Elin och ante lurade en vikarie att jag gick i 7an och skulle ha musik, 
-Ja hon ska gå hära :Elin.
-Anne-Lie du ska fan sluta skolka från musik du har fan nästan aldrig varit med :Ante.
-Men va fan ofta jag går inte i 7an, vart lite fundersam om jag gjorde det: Jag.
-Ja kom med hära nu- :Vikarien" som ända var snäll"
Ja så inne i musiken höll jag på att dö i skratt fick ett skrattanfall , folk måste ha trott att jag var Utvecklings störd, men vem vet ? , Ja men sen då så,
 -Ja visst man går ju om 7an va fan ?:Jag..
Sen så frågade vikarien dom andra eleverna ifall att jag gick i den klassen. Dom tittade på varandra och svarade -Nej. Så tur för mig hade inte pallat att sitta och ha musik med dom, inget illa menat men dom var inge vidare bra. Så hann trots allt bara vara dära inne i några minuter men det var jävla skojj, Nog om det..
-----
•Blod är tjockare än vatten.
•Men kärlek är tjockare än blod.

Var på nationella idag -Sant-
-----


† Anne-Lie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0