Flera visa ord i en dålig dag

Ja det känns  bara som att det kommer bli en dålig dag i dag.
Positiv va fan.
Ja men börjar ju nästan undra,


En kursändring du som stenbock mer eller mindre tvingas till,
kan visa sig ge dig vissa oanade fördelar..
Ja vad ska man säga om det horoskopet då?


Dagen kanske ändå blir bra ändå, ja men det vet man inte ännu ska iaf nu gå och duscha fast jag redan har klätt på mig, ja nog är man tjorvig.
Men men ska duscha sen innebandy tror jag sen så ska jag nog på
Bya-crossen, fast vet inte ännu men ja det lär man väl upptäcka..



•En lögn far hala världen runt,
• Innan sanningen fått på sig stövlarna..
Sanningens ord
†Anne-Lie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0