Gällivare

Ja har varit dit i dag pappa skulle dit och köpa ett släp och elin skulle dit vid tre jag skulle oxå vara dära hela lovet om jag inte hade varit så Otrevlig det vill säga ids inte gå in på någonting.
Så jag sa iaf till pappa att elin kan ju hänga med ner så sparar hon ju 100 kr lr lita mera Tänker fan på hennes ekonomi ja iaf så då kollade vi och det gjorde hon och jag med så då bar det av till gällivare.
Vi var dära tre timmar tidigare än vad hon skulle vara. så det lönade sig i slutet ändå.
Ja så då var vi dära kl 3 och dumpade henne fick tårar i ögat snyft får inte se henne på 10 dagar längst i mitt liv Inom ett tag iaf du är min drog och är långt långt långt borta.
Ja men efter det så for vi och köpte släpet och sen såg vi vars min farfar bor sen så for vi på sibylla och åt och sen bar det hemåt.
Tankade lite åh så sen mötte vi polstjärnarn bussen elin skulle åka med typ 1 timma från gällivare så ja iaf sen var vi i morjärv lr momjärv som En morjärvs bo säger Anne-Lie .
Ja så for vi till Gk's och min farmor sen ett tag då tog jag hem sega och nå barn filmer.
Kommer ha ett kul lov med sega ist for att vara med elin nu är sega min drog.
Blev kall som ett as att åka bil men det var kul ändå.
Och det dära blev en jävla massa skit så.
My wish is your command

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0