Hur kan allt som var så fel bli så rätt

Funderingar i dag om allt, tänker för mycket nu, det är då man kommer på att allting inte är så bra ändå.
Ja men annars så får man väl vänta och se hur det blir.
––––
Om du nu bara bemödrar dig lite extra,
kan inget hindra dig från att nå ett speciellt mål
du satt upp för dig.
––––
Så sant som det är skrivet Mitt horoskop för i dag.

Ja men så då har man tagit itur med allt som jag har skulle fixa på skolan i dag.
Känner mig rätt så stolt ändå vet som inte riktigt vad det är jag har gjort men nått är det
i alla fall, haha Och Beröm jag har fan åkt  skidor idag på
gympan.
Och det var rätt så kul med 3meter långa
skidor och stavar ända upp till gud,
Så fan klagade jag nog inte så mkt och
skrattande en hel del.
Känner mig som en ny person konstigt nog.
Jag har
förändrats, på ett bra eller dåligt sätt,
 det avgör du själv.
––––
Mother can't you see I've got
to live my life the way I feel is right for me
might not be right for you but it's right for me...
I believe...

As skön låt..
––––
•Lev som att varje dag var den sista,
•Till slut kommer den.

Dagens sanning.

Ska börja med den nu, varje dag.
Ny människa helt enkelt.

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0