I cant take it

Oh ye.
Ja vad har man gjort sovit lr nått likande.
Har pratat med elin i natt jag tkr inte om henne när hon är långt långt långt borta!
Ah iaf skulle bära in tv'n i mitt rum jag orkade den inte då blev jag sur måste ha ett bättre tv bord ska nöta film och allt i 10dagar nu eller det är bara 9 men ändå.
Hjälp lovet är ju snart slut!
Men kanske inte men du är iaf slut ojoj.
Ja men man kommer väl säkert ha en trevlig dag familjen ska ut med skotrarna inte jag jag är less har inte ens varit en gång i år men det bryr jag mig inte om.
Ska nog köpa hår färg och sen dra mig till mor och förlänga mitt hår, vet inte men det bli säkert så någon gång..
Ja nu är jag iaf less.
Have a nice life.

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0