Ingen värkar bry sig inte heller jag.

Ja fy fan nu ser man  hur lovet kommer att se ut åt helvete..
Har ingeting att göra Elin är far far away Linn har utegångsförbud sandra är i gällivare dom som jag brukar vara med mest åh så, nu och så Ja ska vara med Oliva i alla fall en dag lr så och det men det kommer säkert inte bli så.
Åh så jävla less det har bara gått två dagar lr en kan man säga för det var ju skola för dom som ville igår.
Alltså inte jag , men ändå Nej inte en bra början på lovet nu måste jag ta och hitta på någonting haha.
fan min pappa fick i gång segat till slut kommer nog få ett bra lov ändå just när jag skrev som mest hur tråkigt det kommer vara får han igång det tack jag tkr om dig mkt min fader. Käslor..
Ja men ja hoppas du vill hitta på någonting med mig ändå SötFan.
Ja nu blir det sega hela natten Tack än en gång.

Under ytan.

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0