Varje hem har ett Ljus.

Ja nu vad har hänt en jävla massa skit. Men allt är Löst nu så jag är go och glad.
Tycker att det är meningslöst att bråka och det vet nog alla om så då är det ingen större grej med det.
Så ja nu vet Alla hur det ligger till och allt är Löst så vi är vänner.
Så nu behöver ingen annan bry sig om allt det
dära för det var så meningslöst. Så ja men bra och skönt att allt är löst.  Det var det jag ville ha sagt.!
-----


Hatar när horoskop stämmer inte så dära jävla bra, men det är ju ett tecken på att man ska tro på dom.!
Eller hur?
-----


Ja men i kväll ja får se om det blir att jag är med elin och emma, eller om jag bara blir hemma, haha det rimmade, har lagt in bilderna sen i onsdags när jag var med elin det var kul Kommer snart ut på Fotogalleriet. Ps känsliga tittar avrådeas från att titta. Haha.

-----

Jag saknar dig mera för varje dag som går förstår inte hur jag kan ha klarat mig utan dig i nästan ett och ett halft år Ludwig du Är så jävla fin och underbar och jag mår verkligen inte bra när allt är så hära när jag inte har dig vid min sida nå mera. Allt känns bara så Pisst, och det vet att du förstår jag tror du känner samma, ska allt försöka att ta upp kontakten igen med dig för du betöd verkligen väldigt mycket för mig Jag Älskar dig för varje dag som går varje timme varje minut varje sekund, kommer aldirg att glömma dig.
Du var min bror, nu är du brodern jag aldrig fick ha kvar till slutet. Men du måste förstå att jag ÄLSKAR DIG mest hära på jorden..! Din Stora syster Anne-Lie wall Och ingen annan!!  KÄSNLOR!

-----

Ja Luleå i morgon längtar det kommer bli svin kul, nu när man ändå har lite pengar att köpa kläder för, men kanske ändå inte hinner få dom innan i morgon, det åter står att se.
Jag har väldigt frusna fingrar, man ska inte sitta för mycket vi datorn då blir man
kall, och det leder till att man får dåliga leder, och börjar frysa konstant, och sen mår man inte bra om man har dåliga leder och fryser och då vill man inte leva och då så vill man ta sitt liv eller operera sig eller käka en massa mediciner som gör att man tror att man mår mycket bättre men det gör man inte, och dels kostar den en jävla massa pengar. Så Snälla frys inte om fingrarna Anne-Lie du vill väl ändå leva lite till?
-----

Känner mig helt jävla tom fan . Ja nu vet du iallafall. så det var inte så mycket mera med den saken.
Men inget kan
rubba mig nu , som förut, jag är den jag är lev med det lr stick ditt val inte mitt.! Känslor!
-----

•Du är alltid sedd,
•Och alltid Älskad.

Dagens ord . För du vet väl gud är alltid med dig ?

†Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0