Ett tag sen

Japp nu har det gått några dagar sen jag har skrivit någonting. så nu ska jag förgylla detta dokument med min tid.

Så i helgen har jag varit med min pojkvän, vi hyrde film och såg den tills vi båda somnade. sen så käkade vi hemgjord pizza och den var god:) sen så latade vi oss mest. På lördga for jag och björn jessica och elin till IKEA jag inhandlade
4st kuddar
2st kuddöverdrag
36st ljus


Och inget mer, det blev middag på sangis grillen, gott gottigottgott hihi:) sen for vi hem till mig dit emilia och emma också kom, for ut på kvällen och hade skoj:)
 
Söndag, sov till tolv japp jag har lyckas sova länge för en gångs skull eller okej jag vaknade ändå vid 07.30 som jag alltid gör på helgerna och detta problem har jag nu haft i mer eller mindre tio veckor. vilket inte är så himla skoj. Men jag somnade om vid halv tio och sov till där vid tolv:) sen vid 16.00 blev det skoter uppkörning vilket jag klarade galant, på den lilla snön som fanns, for hem åt middag super godmiddag :) Och sen och göra prov, som jag också klarade hade dock tre fel som var dåligt av mig för det var slarv fel, men jag klarade det, så får kortet till helgen eller nästa vecka:) men nu sitter jag på data och skriver, det blir förövrig spinning i kväll ska ge gärnet, tror jag ska på torso i morgon också jag fårse om jag orkar. men nu ska jag göra omprov och häfta ihop mitt nya zeeland arbete.

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har blivit utmanad! Läs min blogg för mer info ;)

2007-04-03 @ 15:33:58
URL: http://emmasandin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0