Fredag den 13april

Ja så nu är det den dagen nästan ingen har längat efter någonsin, fredag den 13 ja april också. oturs dag nr 1 . få väl hoppas att det inte blir några större oturs grejer som händer mig, det är väl egentligen så att man är inställd på att det ska hända en massa saker, och då blir det att man orsakar dom själv kanske inte med flit men i ändå :D Så jag ska inte precis gömma mig hela dagen inte nej nej, jag ska väl hem på nå tag så kommer elin till mig för att övernatta . vi ska fira brorsan en dag till hos mamma :D sen i morgon blir det den efterlängtade stugan :) vill sola, och läsa ut min bok! :D

Men annars har jag inte så mycket planerat,
ska köpa bed head/ tigi shampoo och glansspray och hårspray. men inte allt på en gång men nästan :) 
Hoho jag vill ha en liten kuvert väska också och en skinn och den där från åhlens, men måste skriva upp precis vad som är viktigast just nu att köpa när jag ska fara till luleå :D Men det orkar jag inte göra nu :) 

Puss och kram
och på
 återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0