Fuskis på datan

Sitter på datan , där man inte får sitta inne på nått annat , men jag har faktiskt redan gjort klart det vi ska ha gjort idag, har prov nästa vecka och jag tror att jag kan det:)

Mina fötter värker för dess skor jag har på mig är osköna, men jag ska härda igenom en hel dag:) Jag får 1000-tals sms nu och jag har inte råd att svara på ett enda. :/ ska fylla på och få gratis mess men det blir inte ännu.

Vill ha dagens lunch Fiskpinnar gottgott! Men får vänta ett tag till, men nu ska jag jobba med allt jag är klar på . Det blir ryssbält i kväll med em babe: ) Niice!

Hoppas pappa och dom får bättre väder i fjällen, tråkigt att betala och inte ha fint väder.

Puss på dig och ha en bra dag
Kram Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0