Idag är det sista april 2007

Och det betyder att mitt hår aldrig kommer att bli som jag vill jag kommer känna mig pist eftersom att det kommer bråka som sjutton, dels bråkar luggen redan, så jag tror jag kör på helt vanligt rakt, är det fel?

Nej i kväll tar jag emot vad kvällen erbjuder mig, jag ska vara med min pojke och med mina vänner och hans vänner. vi kommer säkert ha en rolig kväll:) Vid sex blir det middag och jag längtar tacos var ett bra tag sen sist typ 3 veckor eller mer :) Mumma! funderar på att göra en kladdkaka till efterrätt med grädde? Jo varför inte, jag har aldrig gjort kladdkaka men jag ska nog vara bra på det:) Mmmm!

Orkar inte sminka mig klart för kvällen eftersom att då kommer det ändå bli förstört, så jag väntar med det ett tag, har ett större problem, vad ska jag ha på mig för dojs till min nya klänning? Ahpp den som det vet, ska nog låna emmas ballerina:S ;) Jaja nu ska jag göra kladdis kaka..

Ha en kul kväll alla
för det ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0