Jag ska ha sex idag

Visst där blev alla mycket mer intresserade av att läsa detta inlägg, eller hur?
Japp därför valde jag en rubrik som den där bara för att göra er uppmärksamma om att gulasidorna finns på internet. ;) Haha


Söndag är det i dag ? jo det är det, ska snart på tc och träna, bränna lite på cykeln och sedan bygga lite på pumpen , det ska bli as skoj, sen får jag snabba mig hem ta mig en dusch och sen kasta i mig maten och sen se på oc :) Förövrigt i dag i helgen ja då har det hänt en hel del saker.

Jag har varit i luleå slösat upp pengar på inte så onödiga saker, har dock inte råd att köpa min byxor nu :/ men jag ska skaffa mig råd, sen så har jag varit med min älskling och hans grabbar; ) i går såg jag film med älsklingen och krull die hard har inte sett den tidigare och den var bra(: Jo men nu ska jag ringa elin och höra om hon kommer hit i kväll :) Puss och kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0