Mitt ass ser ut som ett päron

Här och med nu har jag konstaterat att i mina nya tränings byxor / mys byxor  ser mitt ass ut som ett päron, haha vilket är rätt så lustigt eftersom att jag inte har ett ass, eller jo alla har ett men mitt är näst intill obefintligt. Nog om det , det ser bara lite lustitgt ut :)

Skit bra pass i går på spinningen och torson, verkligen tufft och kul :) synd att jag inte kan fara i morgon efter som att min bror fyller 18år :) Jippi grattis till dig, kan inte tro att han blir 18 men det är helt sant :) Mm så det blir det tårta för andra gången på lovet och lite sånt. :) Sen ska jag flytta till mamma itvå veckor nu så då vet ni vart ni hittar mig:)

Snö snö snö vad ska vi säga om denna snö? vad är det för fel på vädret jag vet att vi alla önskar oss en fin sommar Men det kommer inte bli någon ännu på ett tag, men om jag ber riktigt snällt så kanske? :) Jag hoppas det  i alla fall :) Nu ska jag dra vidare See yah

Anne-Lie wall ("v") Daniel pesu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0