Onsdag:)

Träning träning och åter träning, inte för att jag klagar, tycker bara att det är skönt:) bokade just spinning/pump pass på söndag, hinner inte på fredag för då blir det luleå:) Gud vad jag vill dit nununu!

Imorgon har jag prov i samhälls, hoppas att det går bra, eller ja det borde det, behöver inte ens plugga  men ska läsa igenom allt försäkerhets skull:) Har varit ca 2 timmar på gymmet idag har hjälpt till och tränat själv också så klart:) Kommer knappast kunna gå i morgon :)

Rix fm spelar en god klassiker  everyway that i can - sertab :)

Jag håller också på att ändra om i mitt rum, så det ska bli super har fått in min hylla och det nu :) Men ska tvätta bort sminket och sitta i solen sen blir det en prommis innan top modell :)

daniel behöver jag säga mer'?
Ps daniel tack för att du finns här för mig, och att du alltid bryr dig om att jag ska ha det bra, tack för att du ställer upp till 100% tack för att du är du och tack för att du är min! Jag älskar dig så fruktansvärt mycket <3 du och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0