Överaskning

Söndag i dag har just ätit en god påsk middag med familjen , med familjen räknas " jag , daniel, pappa, jaana, gunnar, seija, farmor och set:) Japp , min älskling kom hem igår fick mig en överaskning när jag såg att han  kom hit utan att säga någonting inte lite glad jag blev:) Oh jag är propp mätt tror att jag måste lägga mig i soffan snart och dra ut magen.

Ikväll blir det att se på filmen på 3an och mysa på , sen i morgon ska jag dra mig till sph har inte varit dit på ett tag, sen på tisdag spinning och kanske torso:) men just nu är bara spinningen inplanerad:) Japp men ska lägga upp några bilder på pibox, och läga mig i soffan:)

GLAD PÅSK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0