Sista skol dagen innan lovet

Japp gud vad skönt får lov idag, orkade inte jaga resten av klassen satte mig i data salen i stället. tänkte förgylla min blogg med några ovettiga ord. :) Japp hade nyss engelska prov det gick väl hyffsat :) hoppas på Godkänt i alla fall. men nu ska jag skriva om vad som har hänt. :)

Måndag- spinning och promenad, min pojke ville ha med mig ut och gå efter att jag hade cyklat iprincip en timma, ojoj men no gick det också :) sen mös vi bara på och tog det lungt:D

Tisadag- torso på kvällen vilket gick bra  och en prommis, då också :) skönt att gå ut och gå:D sen blev det desperat housewife som är bäst! Haha grät typ halva avsnittet för att en tjej dog:) Måste få ner laddat oc avsnittet från i söndags, men men det får jag fixa på något sätt.

Onsdag- sov hos min pojkvän sista dagen vi träffar varanda på 4dagar "torsdag i dag då" :/ han far till fjällen och själv blir jag. nog för att jag klarar mig "hoppas jag i alla fall" men det går väl : D ska försöka ringa till han i alla fall :) Sen så mös vi på var ut till stugan mm=) jo och hämtade ut mitt paket:) fått mig lite extra underkläder och ett linne:D Nice nice!

Men nu idag har det inte hänt så mycket eftersom att klockan bara är tjugo i nio , men jag ska göra den dära utmaningen jag har fått av emma ska göra den på en ny blogg:)

Så Puss och kram
Älskar dig daniel jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0