Slut på det sköna

I morgon blir det plugget, plus ett data prov som måste göras, förstår inte hur jag ska kunna plugga till det, kan nog det mesta med exell. "Hoppas jag ialla fall" Jo så får hoppas att det går bra:)

Igår var jag med elin, fick brumma vespa första gången i år , det var skoj:)
Har varit och prommat i en timma och en kvart idag, men älsklingen:) Skönt att få röra på sig när man har suttit inne hela helgen. Ikväll blir det oc och strax middag :)
Måste hem till pappa och hämta mina linser har haft i dom här i närmare 50dagar nu och man får bara ha dom i 30. haha men jag tycker om att gå lite över tiden :) Men nu ska jag ringa pappa och försöka väcka brorsan som ännu sover. :) Ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0