Torsdag 19/4

Ja min räkning har varit lite fel min mor lärde mig att man räknar på datumet hur länga man har varit tillsammans osv. så idag är det 8månader jag och daniel har hjärtat varanda:) Förlåt för fel räkningen :) Älskar dig gubben min och du är bara min <33

Har ännu träningsvärk sen igår :/ känns inte bra eftersom att jag ska på torso i morgon och mina armar är döda:/
Men det får gå också :) Har np prov engelska A i morgon , hoppas att det går bra :) har köpt mig en dricka "vatten med smak icke loka" :) dom hade inga småa loka så jag prövar det här vattnet=) hoppas att det smakar super då :):)

Har skol dag till 09.30 i morgon sen ska jag hem och sen till tc :) sen på kvällen vet jag inte om det blir att vara med älsklingen eller om jag ska vara med flickorna , I will see :) en dag i helgen ska jag i alla fall vara med flickorna :) Jo men nu ska äta mina haribo nappar och se på smekmånaden :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0