Torsdag den 12 april

Grattis bror på 18 års dagen :D Önskar Anne-Lie


Ja i alla fall har fått mig en del sol i dag , skönt att kunna sitta ute utan att frysa och bara ta in alla den posetiva energin solen ger en Härligt! Sen så har jag gjort ? Läst nästan ut Djävulen bär prada, den blir så seg att läsa ut eftersom att jag aldrig har tid eller rättare sagt aldrig tar mig tid att läsa ut den. Så men nu har jag dom kämpiga 40-50 sidorna kvar, den ska vara klar innan lovet är slut :) Jag har fixat håret inför dagens firande men inte sminket borde gå och göra det, eller bestämma mig om jag sätter mig isolen ett tag till :)

Till helgen blir det stugväder , skönt att få åka ut till stugan och lata sig ännu mer i solen :) Har som vanligt beställt kläder från hm men nu har dom ju faktiskt 10% rabatt på allt förutom m by madonna, men dom kläderna klarar jag mig utan :) Så ett paket för drygt 350kr kommer  i slutet av månaden :) Men nu ska lilla slösa majja gå.

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0