Lilla Lördag

Happ idag är det lilla lörda också kallad onsdag, och vad är jag ? Jo sjuk, och det är inte kul känner att jag är på bättringsvägen hoppas att det kommer gå över fram till helgen :P Sitter hos daniel och lyssnar på the voice och har messat upp alla mina pengar i dag, så jag måste gå på ica och köpa ett refilkort, men det är ingen ide att ta med gratis mess för om 20dagar är jag påväg till spanien ;)

Denna sommar har verkligen vädret svikit en :/ känns lite trist med skit väder och oväder för all del, Sol ska det väl ändå vara när det är sommar.. nu är det bara att se upp och vänta i 20dagar sen bär de av till varmare breddgrader, jaana hade fått ett mess från gunnar och seija i spanien att dom har 35grader varmt vid tio på kvällen ;) det är sommar för mig!!

Måste bara säga att justin är icke het i lovestone/ i think she knows musikvideon, nejnej mycket snyggare utan all hårväxt !

Nänu ska jag nöt voice.. Puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0