Luleå resa

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om så jag tar väl mina inköp:

En svart cardigan,
Ögonbryns fix,
Handväska,
Concealer,
Shiseido Eye lash curler,
2st T-shirt,
Underkläder,
Halsduk,
Syntet droppar.



Det blev ingen skinnjacka, jag vet inte helt varför men jag började bli lite snål. Men däremot hittade jag en jätte snygg Ull-kappa från VILA, men jag köpte inte den heller. För man måste kemtvätta den och jag är 100%säker på att jag kommer att smutsa ner den. Men kan köpa en sen när jag kommer hem från Spanien, då är den ju lite mer aktuell. Så då kanske det blir ett inköp.



Nu ska jag gå och lägga mig  i badet och bada varmt med tända ljus sen ska jag mysa med Daniel :)
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0