Rekomenderas till alla

Nämn något som gjorde dig glad igår:
beautiful girl med sean kingston. gullig låt som bara den

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Städade köket

Det sista du sa högt?
Breathe

Det senaste någon sa till dig:
Okej jag ringer sen heeejs

Vad har du druckit idag?
Te

vad var det senaste du åt?
yoghurt och kellogs special k

Vad var det senaste du köpte?
Sminkborttagningsmedel

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Träfärgad

Vad är det för väder hos dig nu?
Regn : /

Godaste glassmaken?
Gammaldags vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek, men vibbar

Sover du tungt?
Nej

Drömmer du mardrömmar?
Ibland Usch

Trivs du med ditt jobb?
I sommar japp

Favoritklädsel?
Det jag känner mig snygg i

Favoritlåt just nu?
BEAUTIFUL GIRL!! "spelas just nu på voice"

Vad ser du om du tittar till höger?
Garderober

Vad gör dig glad just nu?
Mina planer för helgen :)

Vad ska du göra härnäst?
Slå på en film och slappa

Höger el vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Hänging men ändå posetiv

Favoritgodis?
Söta björnar

Kläder just nu?
Morgonrock och turban på huvudet

Sommarplaner?
Lk i helgen Spanien, ta vara på tiden

Hur många kuddar sover du med?
5st

Spelar du något instrument?
Nej

Morgon eller nattmänniska?
Både och

Vad är viktigast för dig?
Familjen och vännerna

Är du kittlig?
I bland

Snarkar du?
Inte vad jag vet

Stjärntecken?
Stenbock

Äckligaste insekten?
Jag vet inte är inte så rädd för insekter

Stökigt el välstädat?
Välstädat !!

Längtar du mest efter just nu?
Sol och värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0