2007

Idag var det min sista skol dag för 2007! Skönt men ändå tråkigt tycker om skolan så jag kan inte säga att det är svin kul att inte beöva gå dit, men jag behöver ledigheten och ladda batterierna och bara tänka på mig själv och mitt egna välbefinnande. Vilket jag längtar väldigt mycket efter. Jag ska börja med en helkropps massage och sen ska det bara gå vidare och vidare på plus kontot i måbra!

För ca 2timmar sen var jag på ett svettigt och riktigt rolig spinning pass i 2h 10min! En upplevelsa må jag säga. Man pressade sig igenom dom sista låtarna med ett leende på läpparna. 2h spinning är något jag kan rekomendera till alla, då ser du hur mycket du går för, jag gav 100% av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0