Fredag på skolan :)

Just nu i skrivande stund gav jag facit åt Carro så hon blir klar med Näthandeln så att vi kan gå! ;)
Jag har prov nästa vecka och två prov veckan efter! :) Men det kommer att gå bra! ;)

How nice! nu har jag hål till 12.10 och jag har inte ett piss att göra så jag ska väl bara snacka bajja med Lisa och Carro Plus att jag ska äta plättar! MUMS!

Kanske följer med Elin och Anton till alko och Happis men jag får se, ska på Pump vid 17.00 så jag tror jag står över! ; )

Spinningen i går var svettig, torson i går var svettigare ventilationen på Tc/Nova hade gått sönder i Tc lokaler så det fanns ingen luft! ;) Men det gick bra! :)

Nu är Carro klar så nu ska vi gå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0