Överkörd

Just nu sitter jag ner här hemma och dricker kaffe i en Café Latte mugg, nog för att jag dricker cappuccino men det är gott i alla fall! Falsk reklam som sagt!

Jul stressen sitter i jag blir alltid stressad till 1.000.000% när det närmar sig jul, brukar börja blöda näsblod och bli allmänt knepig. It's sucks

Idag har jag varit duktig jag har avslöjat en julklapp och jag har varit och Tränat, Mycket duktigt av mig dock ej att avslöja en julklapp men jag tror inte att personen bryr sig så mycket det är ju en fiiin julklapp!

Igår kväll fick jag en massa good feeling känslor, jag började grina och kunde inte somna jag insåg att jag ska bli big sis!  verry nice kanske inte har skrivit det här i bloggen men dagen är beräknad till den 21/1-08 jag hoppas på att det blir ett friskt barn med tio Fingrar och tio tår!
Jag är världens lyckligaste egentligen men jag har bara inte insett allt det bra jag har, men åter till the baby.
Jag kommer att bli världen bästa stora syster och jag kommer i dom senare åren vara den coola syrran dock ska jag hålla hårt på alla regler vad gäller olaga utköp mm!
Men jag är i alla fall Lycklig och det meddelade jag min pappa och han fru klockan 23.42 han blev väckt och kunde inte somna om Förlåt men jag ville bara meddela det!

Jag hade hoppas på att Daniel sover över här i natt man jag har inte ringt och sagt det åt han så jag tror inte att han förstår det, tror jag ska försöka mig på röksignaler och hoppas på att han ser dom!

Plus rubriken Överkörd ja i dag hände det jag fick en tanke när jag öppnade garageporten pga, när jag tog upp mina nycklar så kom mitt headset med och jag tänkte
"haha tänk om jag tappar det och mamma kör över det med bilen"

Sen stoppade jag ner nyckeln i jackan igen och flyttade mig så hon kunde köra in. Och se på fan vad ser jag just där bildäcket ska rulla så ligger mitt vackra lilla underbara headset och "gråter" synd för mig så hann hon inte stanna hon hann rulla över i en fart på kanske 3km/h!! Sen tog jag upp mina hörlurar och insåg att det var slut med dom ena hörluren hade sprukit så det är bara att kasta! jag blev lite sur och svor på finska!

Som sagt jag är pank var ju till Luleå i helgen shoppade lite men jag tar det i ett annat inlägg, så jag har inte råd att köpa ett nytt Headset så jag kommer inte orka prata i telefon och jag kan inte lyssna på musik när jag tar mig till och från skolan och träningen. FUUUU!

Nu ska jag prova mig på röksignaler! Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0