Sen middag och smärta i fossingarna

Jag var inte helt 100 på om jag hade bloggat idag eller inte, jag har inget minne jag vet att jag har tittat på Lisas blogg men sen var det svart? jag var inte säker på om jag hade kollat något mer här!? Heeeelp

Nånii jag har däckat på soffan från klockan fem till ungefär nu, jag är utbränd : /
Usch jag är less på att sova men i morgon har jag sov morgon mycket mysigt att ändå vakna klockan 06.00 för att Daniel ska på jobbet men jag älskar han så jag ställer upp för han och sover där i natt. Jag ska ju faktiskt plåga han med DH så vi är nästan kvitt!

Nu precis nu ska jag egentligen sitta på en Spinning cykel och börja trampa för fulla muggar vilket jag skulle njuta av väldigt mycket MEN... jag har blåsor under mina fötter så jag har svin ont och kan inte gå, det blev av att jag gick hem utan sockar i mina skor mycket osmart. Skorna har en sula på någon cm. Så jag är pist jag ids inte förstöra fossingarna nå mer med att trampa i en timme så det får bli i morgon i stället.
Jag har höga förväntningar på att fötterna ska bli bra!

Yeah nu ska jag dra mamma från telefonen och ÄTA MIDDAG !!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha Anne-Lie du har nog blivit senil :D

2007-12-11 @ 20:25:52
URL: http://LisaLarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0