Spinning 60min Gym Och The OC

Nu har uppladdningen börjat för Spinning klockan 19.00 sen blir det DH och sen mys med Daniel! :)
Dagen idag har varit lugn har haft Idrott Matte och Svenska B. Skönt med lugn dag, plus att i morgon så har jag bara två lektioner sov morgon plus att sluta tidigt = SKÖNT!
Ska fara och söka jobb i morgon också :) Sen så ska jag börja med det nya passet på gymmet = LOVE!

Jag har suttit och fin slipat lite grann nu här på bloggen men jag börjar bli less den här tror att jag ska byta plats, men jag ser ju har ju snart haft den här bloggen i två år. Och då vill jag ha en förnyning=)

Såg OC idag mycket bra avsnitt nog för att det var 5 gången minst jag såg detta avsnitt men i like it!

Ja nu ska jag ringa Daniel P&K

Kommentarer
Postat av: Jennifer

va duktig du är. borde också gå på spinning.
but, im too lazy today.
fin blogg :)

2007-12-04 @ 18:15:53
URL: http://jenniferjsdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0