Spinning Julklapp Fest!

Klockan är strax 18.00 och det betyder att det är dags att göra sig klar för Spinningen! Woho mina fötter är inte 100& bra men jag orkar inte bry mig!
Kanske får skjuts till TC/Nova kanske får gå jag vet inte det beror på var Daniel är och om han hinner hem från Luleå i tid, vilket jag tvivlar på!

Suck julklappen jag ville ha av han hittade han inte: / BLÄÄÄUU men han kanske luras och har köpt den i alla fall? det syns ju på julafton om inte annat.

Idag har jag haft prov i Näthandel och jag hoppas hoppas att jag gjorde bra ifrån mig jag tror i alla fall att jag gjorde det om jag inte tjorvade till allt?

Till helgen blir det Fiesta, vet ej om jag ska med Lisa och dom eller om jag sitter hemma själv och gråter, eller är med Daniel och dom :) Det återstår att se!

Nu ombyte sen en timma Spinning ! Glassiiigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0