Fredag- i morgon är det första....

..Riktiga lediga dagen på sommarlovet, men jag ska mest troligt ta några pass på golf klubben så jag har något att göra :) Don't let me go ; ) Hm vad händer i helgen ? kanske bara chilla eller så hittar jag på något skojsigt. ;) MÅSTE ju inviga min nya svarta klänning någon dag, ska sy upp den lite så den blir kortare och sen sy lite över bysten ;) nice.. Jag ska ta och köpa mig en träningsväska men det blir väl inte i dag för jag hinner inte ner på intersport och dom har typ inga.. :/

Jajja nu vet jag inte vad jag ska göra ska snoka lite Puss och kram..

Ps var ju sista dagen på jobbet på lyktan idag lite tråkigt att sluta där trivdes som bara den och det jobbade många söta flickor där :P haha nu ska jag tral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0