ingen rubrik

LägenhetsKö = 0, fan att man måste ha fyllt 18 för att få stå i kalix bo.Jaja ska ändå inte flytta nu, men jag måste spekulera om vad det finns för några boenden.. Det ser ut att bli bra måste bara kolla runt lite på allt annat som planeras i mitt huvud.. :)

Ska snart gå och ta ett bad och duscha sen färga samt slinga håret, hoppas det kommer att bli fint :)
Jag har ingenting att göra eller att skriva får i stort sätt blogg torka,

Älsklingen är sjuk inte kul för jag vill inte bli smittad men jag saknar han som bara den, elin fyller år jag har inte köpt någon present!!!  jag har lite pengar kvar från min vinst, och jag får lön på fredag.
 Men jag ska inte fara till luleå och shoppa jag ska spara mig till Stockholm och Spanien. Jag ska på spinning/pump i kväll och prova mina nya skor måste även till pappa innan och fixa till dom ; ) Och jag ska på sph spinningen här i veckan också bara för att titta. Jobb sökes! ? Behöver en inkomst, Inget att skriva blir det nå rajtantajtan till helgen? -ja det återstår att se.. Nä nu Hejdå

Kommentarer
Postat av: emo

bara för att jag har en lääägenhet ;D i am cool your NOT D;

2007-07-16 @ 01:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0