Lördag

Räkna med mig !!!



What to do ? Nå jag funderrixar stort på att fara till Happis, jag vill ha malm byrån till mamma jag har planerat in det hel bra nu, men jag tycker att mina pengar inte ger med sig.. börjar bli fattig men what to do? måste jobba mera..

Har fått en vision om hur jag ska göra i mitt rum, men ännu bättre vad det är för lägenhet jag ska ha en trea med ett stort rum " vardagsrum" sen två småa ett sov rum och ett som jag ska göra till en garderob, ja en bostadslägenhet är bara för namnet, måste ha pengar Jobb fast ekonomi och ett körkort!

men det är länge kvar måste först fyllla 17år sen 18år och sen måste jag fixa lägenheten och jag måste först och främst kolla om jag ens ska bo kvar i kalix... Det vet man inte i denna tidiga dag. Och spanien närmar sig med stor steg och Lk och sen så klart fest hos malin :P Fina planer, jag har dissat piteå nu fast jag kan ännu ångra mig men jag bänkar mig framför tv'n i stället med one tree hill.. Ikväll blir det`? inget vad jag vet ännu ,ska nog nalla någon öl av daniel och dricka mig lullig :P Haha nä inte vad jag vet ännu i alla fall får kolla runt vad folket gör :)

Nu ska jag måla mina naglar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0