Stork torka beror på vädret

Nää ska väl rycka upp mig och blogg lite här då. 


Har slutat tidigt idag mycket skönt sen direkt hem till solstolen. :D Men nu orkar jag inte pressa nå mer har pressat i två timmar, eller kanske tar en sväng till det beror på ; ) har bara två dagar kvar på lyktan sen är det slut på det jobbet och sommarlov i ca 4 veckor :) mm Tror inte att det blir någon pdol för mig i helgen jag känner att jag ej har råd kommer gå så mycket pengar sen i alla fall.. 

Var till luleå i går på synkoll och shopping, hittade en hel del fynd:) Längtar som sjutton till stockholms och spaniens utbud av shopping:) det är inte länge kvar nu ; ) 

Härligt väder vi har i kalix just i dag hoppas det håller i sig så att restrerande del av sommaren är så här fint, nä nu ska jag ringa till frissan uti solskydd till håret. Tjaaao

 

Några bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0