Tisdag 10/7

Trallallaaa... Vad ska jag skriva? har ingen förmåga att hitta på något skoj att skriva nu för tiden så jag skriver väl om min dag..

Blev väckt av min pojke som sa att jag ska snart upp och jobba då var klockan 03.00 lite grinig blev jag när jag insåg att det var 6 timmar kvar tills jag skulle stiga upp.. Sen for jag cyklandes till jobbet i regn, fint sommar väder vi har haft i dag.. Verkligen!
Sen jobba jobba hela dagen måste bara säga att det är jätte skoj på lyktan och personalen är super:) Så alla som läser det här måste komma och fika:) eller varför inte ta en sallad eller en smörgås? ; )

Sen nu är jag hemma väntar på middag , sen kanske det blir bil bingo jag vet inte, jag skulle behöva vinna mig några hundra kronor=) Så får det bli, jaja nu ska jag kila ;)

Pussar och kramar /Aw "ska sluta skriva alw som egentligen är mina initialer".. Så hädanefter Aw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0