Troll

... Vad sägs om att få lite sommarfräknar, det är som snyggt, bara några få på näsan och kindera;) ja det skulle inte sitta fel.
idag är det dåligt väder och då kommer man inte att göra så mkt, jag ska snart äta sallad till middag medans dom andra vräker i sig pizza, men jag flottade igår så jag vill inte göra det  i dag man måste ju hålla formen;) haha
 Nä men ska ringa till trollungen min och se om det blir att fara ut till blåbärs eller inte.
Det blev inget jobb i dag heller eftersom att det regnar så mycket neråt sverige så vi kan inte sälja, det är ju bra för jag ville vara ledig. :)

Jag är avis på Sandras hår förlägning så att alla vet det, det är skit fint, jag ska också göra när sommaren är slut, jag lovar er det:)

Puss och kram

image60

Last year MM..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0